Første uge af Kom i gang med Mascha Vang

En dag i mit liv

Jeg har set dette indlæg hos min søde blog veninde Cecilie Lange, og synes egentlig det var en spændende måde at få et indlæg i hendes hverdag bag bloggen.

Jeg modtager ofte spørgsmål omkring mit arbejde og spørgsmål omkring andet end kost og træning. Jeg tænker derfor jeg nu vil give jer et indblik i hvordan en dag i mit liv kan se ud :)

Mandag d. 9 maj 2016

Kl. 06.00 – Vækkeuret ringer – jeg overvejer et kort øjeblik at sove en halv time længere, men kommer i tanke om jeg jo skal lave æg og kalkun bacon til min morgen i forbindelse med mit forløb med Mascha bogen + jeg har en travl dag på arbejdet og jeg skal gå kl. 16.10. Jeg hiver mig derfor op og går ud i køkkenet og starter med morgenmaden..

Kl. 06.15 – Jeg kommer i tanke om jeg selvfølgelig ikke har skåret salat til min madpakke, så det skal jeg selvfølgelig også ordne – typisk! Jeg kan ikke lige overskue at stå og hakke salat, så jeg vælger bare at lave grønssagstave i form af agurk, gulerødder og peberfrugter, samtidig med jeg laver morgenmad. Min kalkun bacon bliver derfor lidt brændt på…

Kl. 06.25 – Spiser jeg min morgenmad og efter det går jeg i gang med at rense ansigt, børste tænder og ligge makeup.

Kl. 06.45 – Er jeg færdig på badeværelset, og går ind for at vælge tøj. I dag blev det til nogle mønsterede leggings og en sort bluse.

Kl. 06.55 –  Cykler mod stationen, det gør jeg normalt aldrig, plejer at gå. Men lige i dag har jeg ret travlt efter arbejde, så derfor skulle cyklen med.

Kl. 7.03 – Står jeg på perronen og venter på mit tog ☺

Kl. 7.35 – Ankommer jeg til Taastrup og skal vente på min bus ud til arbejdet. Overvejede og cykle, men var sgu lidt træt, så det blev bussen i dag.

Kl. 7.50 – Ankommer jeg på arbejdet og siger godmorgen til mine kolleger der allerede er mødt ind.

Kl. 7.55 – Er computeren klar og jeg starter dagens arbejde, der i dag står på at lave dansk og svensk løn. Der er meget at lave og jeg ved jeg ikke får meget tid til at lave andet.

Kl. 8 til 12 – Working, Working, Working…

Kl. 12.05 – Så det spisetid, som i dag står på en hakkebøf med de grønssagsstave jeg lavede i morges. (hakkebøffen var stegt dagen før)

Kl. 12.30 – Frokosten er nu færdig, og jeg skal videre med lønnen.

Kl. 12.30- 14.30 – Forsætter med at lave løn

Kl. 14.30 – Endelig færdig med løn. Det har været en hård omgang, da jeg plejer at lave den danske løn over 2 dage, og den svensk løn en anden dag. Men i dag skulle det hele laves samlet – så der har været run på.

Kl. 14.30 – 16.00 – Working, Working, Working…

Kl. 16.10 – Så er arbejdet færdigt for i dag, og jeg går mod bussen, som skal køre mig til toget.

Kl. 16.30 – Så går turen mod Nørrebro, og tiden bliver brugt på at scrolle Instagram feed’et igennem.

Kl. 16.55 – Ankommer jeg til Nørrebro st. og går ned for at hente min cykle så jeg kan cykle videre til min næste aftale.

Kl. 17.10 – Ankommer hos min negledame, det er tid til nye negle. Det er altid hyggeligt og skide sjovt at være der! ☺

Kl. 18.40 – Færdig med neglene og endda før end jeg have forventet, så nu har jeg faktisk tid til at nå at lave mad. Så jeg skynder mig at cykle mod Føtex.

Kl. 18.50 – Alle har så valgt at handle i Føtex nu…… Får lidt stress over køen, og mit stramme program.

Kl. 19 – Ude af Føtex og hjem og lave mad!

Kl. 19.10 – Starter på maden, og har mega travlt da jeg skal ud af døren igen kl. 19.45. Så derfor står det bare på en Wok med kylling.

Kl. 19.25 – Skovler maden ind og gør mig så klar til at skulle afsted til det nye twerking hold. Det glæder jeg mig til!

Kl. 19.45 – Cykler jeg afsted mod Twerk

Kl. 20.00 – Timen starter – jeg har taget initiativ til at få oprettet et nyt hold kun med fokus på twerk teknik, og det blev til noget. Jeg er fan!

Kl. 20-21.15– Twerk, Twerk, Twerk :D

Kl. 21.20 – Cykler hjem

Kl. 21.30 – Er hjemme og fortæller kæresten om min time, og ligger mig på sofaen for at slappe af.

Kl. 21.45 – Er frusteret over jeg ikke kan finde ud af bubble but, så får min kæreste til at filme mig og hjælpe mig til at finde ud af det. Jeg har fornemmelsen af jeg kommer til at lave det her hver dag resten af ugen :D

Kl. 22.00 – Kæresten går i seng, jeg føler mig ikke så træt da jeg jo er helt oppe pga. Twerking, så jeg ligger mig til at slappe af på sofaen

Kl. 22.45 – Begynder jeg så småt at gøre mig natklar, og øver mig i Wiggle mens jeg børster tænder.

Kl. 23.00 –  Bevæger jeg mig i seng, og forbander mig selv lidt over at jeg gik sent i seng.. Det ved jeg at jeg fortryder i morgen..

Kl. 23.05 – Sætter alarmen og ligger mig til at sove…

Kl. 23.?? – zzzzZZzzzzzzzZZZzz

Det her var noget af en travl dag – sådan ser det normalt ikke ud – men det var en god dag :)