Typisk...

Gårsdagens træningsprogram – Full body

Jeg lavede i går mit helt eget træningsprogram – det var en blanding af styrke øvelser  for hele kroppen og øvelser hvor pulsen kom op! :)

Jeg har ihvertfald ømme ben i dag, så jeg tænker jeg har gjort det ok ;)
Har i lyst til at prøve programmet, så er det lige her:

Opvarmning:
Pyramide training på cross trainer – 19 minutter – Jeg bruger dog højere level end skrevet i indlægget den gang. Nu kører jeg 10-15-20-25-20-15-10 på level :)

Træning:
3 x Walking lunges med kettlebells i superset med 10 x jump squat

3 x 10 squat m. kettlebell i superset med 5 x burpees

3 x 10  leg pres (kun et ben ad gangen) med fokus på ballen i superset m. 30 sekunder sprut på stedet

3 x 10 skulder pres i super set med biceps curls

3 x 10 Bent over row med kettlebells i superset med 10 x upright row

3 x sjip 1 minut + min. 30 sek planke

Masser af supersets, men pulsen kommer op og du bliver virkelig udfordret! :)

// TOP FÅES HER // TIGHTS FÅES HER // SKO FÅES HER //

tøjet er sponsoreret af hummel

12910330_10207149392826314_1203605609_n 12899825_10207149393826339_1470096597_n

Indlægget indeholder affiliate links

 photo Skaeligrmbillede2015-01-08kl185554_zps18754ab9.png

Ingen kommentarer endnu...

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar :)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Typisk...